2008/04/26

Хvлээчий... хvлээчий....


зүгээр л хүлээлт 2 жилийн ч юмуу 20 жилийн ч юм уу.. амьдрал өөрөө хүлээлт ч юм шиг... гэхдээ аз жаргалтай, итгэл найдварай хүлээлтэд би дуртай.

Би хүлээсээр ч ирсээн... төрөнгүүүтээ ээж аав минь намайг хайрладаг эсэхийг нь мэдэх гэж хүлээлээ... шууд хайрласаан... эвий бяцхан үр минь элээ халаг минь гээд л.....

тэгээд л хөлд орж дэгдэж, хэлд орж шулагнах болуу гэж хүлээсээн... бас л дэгдэж гүйж сурлаа, дэмий бурж, хүссэн бүрээ ярьдаг болчлоо... дэмий хүлээгээгүй байна шүү... би

за тэгээд анхны хайр анхын үнсэлт анхны шөнө, бүгдийг нь хүлээсэн бүгд л бас хүрээд л ирлээ... Хоосон хүлээлгээгүй л байна ш дээ намайг....

мэдээж дан хайр дурлал бодоод л явдаг галзуу хүн байгаа биш дээ, би ... их сургууль, ажил төрөлөө бас хүлээж л байсым... бас л хүссэнээр санаснаар л хүлээсэн бүхэн хүрээд л ирлээ...

харин одооо ганцхаан юм хүлээгээд л байна... юу вэ гэж үү... хэхэ за за яасан хэрэгт дуртайм бэ.... би өөртөө нууцаллаа... тэртэй тэргүй хүлээлт намайг хуурдаггүйм чинь бүтэж л таараа... гэхдээ бас жоохон хүлээчий...

3 comments:

Anonymous said...

az jargaliig huleej bgaa u gotta change by yourself gej hen ni ch bilee heleed bh shig bsn, orgui l boluu.

Anonymous said...

huuhedtei bolohiig huleej bgaa yu?

Alex

Anonymous said...

Дажгүй зохиол байнааа....үргэжлүүлээрэй дээ....