2008/03/22

Ухамсар, Хvсэл, Сэтгэл


Надад нялуун зан байдгийм... бүүр хангалттай их... яах уу дээ. хайр халамж ихдлээ гээд чихэр шиг бялуурдаг гэж би боддоггүй ээ.. Хайраас хайр л төрдөг...

хэн нэгэнтэй хамтдаа байх мөч бүхэн жаргалтай сайхааан... сэтгэл нэг л гэрэл гэгээ цацрууулам.... гэхдээ МИНИЙ гэрэл гэгээ, мөч бүрээс хумслаад байгаа бүхнийг үзэн ядмаар....... бүүүүр хараан зүхэж там руу тонилгомоор... гэхдээ надад тийм хүч чадал байхгүй, тэгэх хүсэл ч алга....

би хүний УХАМСАРТ итгэдэг.. надтай хамт байхсан гэдэг ХҮСЭЛ-д нь итгэдэг.... намайг ГАНЦААРДАХ болов уу гэж бодох СЭТГЭЛД нь итгэдэг....

гэхдээ тэр Ухамсар, Хүсэл, Сэтгэл байхгүй бол би яахсан билээ дээ... надад бас Ухамсар, Хүсэл, Сэтгэл байдаг... тэр бүхэн гэхдээ хязгаартай....

Хайраас хайр л төрдөг...

1 comment:

Different Theory said...

Найз чинийхээ vлдээсэн post болгоныг өнөөдөр дахин, дахин уншлаа...

Хэлсэн vг, хэлхсэн мөр болгонийг чинь унших тутамд чиний За гэвэл ёогvй, эрс шулуухан, эрэмгий дайчин, оюун билэгтэнд заяадаг омголон мөртлөө хvнлэг нинжин чанар, vлэмж торгон мэдрэмж, өрөөлийг хөгжөөсан, өөртөө итгэлтэй чиний төрх ой тойнд минь бууж байна.

Saihansanaa нэрээр Banjig.net-ийг сэрээсэн анд найз чамайгаа Амгаланжаргалан нэрээр тань энэ мөчид дуурсахыг найз нь хүслээ.

Бурханы орондоо амгалан нойрсдоо найз минь.